Hemma :)

Ja, jag kom hem igår från en långhelg med basket i Göteborg :) jag har haft väldigt kul och träffat många från regionslaget där :) När jag var där fick jag oxå veta att jag är kallad till det första landslagslägret!!! :D :D :D asså det är heeelt sjuuuukt!! :D men det betyder inte att jag har en plats i landslaget än, för det är 8 personer som ska bort :S men det är bara att fortsätta träna och hoppas, hoppas, hoppas! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer jag ska vila lite, vara med ett par kompisar och om jag har tur hinner jag åka till Basketball shop och köpa nya basketskor :)
Jag är lite avis på att mamma ska till Barca imorn "/ vill oxå diiiiit! ;) Men den resan är hon värd :)

Nu blir det borsta tänder och göra mig klar, byeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0