Jag = duktig :)

Hihi :) ja, jag har varit duktig nu, jag har varit ute och sprungit, typ 6 km, och sedan när jag kom hem tränat med skivstången - frivändningar, olika benböj och tränat axlarna :D Körde sedan oxå 50 benböj mot vägg med boll på ryggen, jag tror jag gjorde fel eftersom jag inte tyckte att det var så jobbigt :S    Så jag tycker att jag är lite duktig, funderar på att ta en morgonjogg imorn, om jag kommer upp ur sängen x)

Asså det här vädret! Så jävla härligt! Så underbart! :D men det är synd att sjöarna inte är varma än för nu kan man inte svalka sig "/
   Imorn kanske det kommer ett par bilder på några kjolar jag sytt i skolan :P

Jao, nu blire dusch och sova :)
 baj baj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0