Livet leker :)

Så jävla härligt :))) skolavslutning imorn och efter det  sommarloooov! :D kan det bli bättre? neiii! :)
Tjejorna, Johanna, Felicia, Sofie, kommer och sover över här inatt :))) i helgen blir det nog reunion med laget som vi åkte till Ryssland :DDD
  Just nu sitter jag här och lyssnar på Timbuktu´s Resten av ditt liv. Haha fett skööön jue! x) Haha jag vet att jag är lite konstig men när jag hör början av låten, alltså introt, får jag upp en bild av Baloo, från "Djungelboken", gå runt i djungeln och se nöjd ut x) haha slutet är oxå bra - " Och må dina hårddiskar förevigt, alltid krascha" haha x) låten e bara för skön :) lite hemsk men iaf
Haaa, jag blir så glad :D allting bara funkar ;) inga problem lixom
Nu ska jag ut och leka med Jojjo :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0