Lonly :(

Ja, jag känner mig lite ensam, jag har typ ingen att gå ut och springa med! :( mina kompisar är antingen borta, skadade eller lata -.-  och ingen i mitt lag får typ träna eftersom vi ska ha en veckas ledighet från träning, men jag måste träna och hålla igång eftersom jag snart ska på landslagsläger... så jag får typ springa ensam "/ men sånt e livet :)

Sen blire armhävningar och sen fika x) syrran fick mvg i en grej i skolan så här ska det fikas! ;)
Haha, nu smälta maten och sen ta ett varv, eller två, i spåret :)

Kommentarer
Postat av: EMMA [foto&vardag]

sv;ååh tusen tack!

Med mig är det bra, hur är det själv? :)

2011-06-08 @ 19:47:24
URL: http://eeemornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0