Träning, träning, träning...

...och ännu mer träning blir det i sommar :P jag ska typ på 5 basketläger/cuper i sommar :S och sen ska vi få ett fysprogram av våra coacher som vi ska köra i sommar, så mycket  träning blir det iaf :) fast jag vet inte om jag hinner på alla läger :S ett av lägrena slutar den 7:e augusti och det andra börjar den 8:e, det första är på Gotland och det andra i Jönköping :S ja det bli mycket träning och basket i sommar och jag vet inte hur jag ska hinna med något annat :S många dagar kommer ju gå åt till att packa och packa upp och förbereda allt... mm vi får väl se hur det blir :) nu ska jag typ sova haha, jag är fortfarande trött :P Imorn blir det barkaby outlet med andra Johanna ;) ska kolla på bikini och lite sportgrejor :)
   En dålig sak med sport áffärer: De har en heeel jävla vägg med fotbollsskor, en hel vägg med golfbagar, en hel vägg med klättringsutrustning och gissa hur många basketskor de har? 6 par, varav ett par är damskor! Så dååååligt!!! Det är så jävla svårt att hitta basketskor! Det enda stället är typ Basketball shop i stan och de har inte heller så många par >:( de e fett bajs, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0