Två dagar kvar :D

Till sommarlooooov!!! :D så jäkla underbart!! :) Fast vädret är ju inte på topp idag precis "/ men vi får hoppas att det fina vädret kommer tillbaks :) på klart.se står det iaf att det blir riktigt fint imorn och 24 grader och sol på skolavslutningen! :D

 Min dag :y
Jag vaknade kl 7 imorse, skulle börja 9 så jag tänkte att jag hade lång tid på mig, men gissa vad jag fick göra i typ en halvtimme? Jo- jaga en äcklig hästfluga -.-  asså den va i köket och jag fick typ panik x) jag slog den 4 ggr med en tidning men den överlevde! :O den va typ odödlig... :S ja det tog typ halva morgonen -.- jag gick till skolan och hade en fett chill dag :) vi fick glass :D nu sitter jag hemma och gör ingenting... tänkte träna senare, ta en springtur och köra lite armhävningar :) kanske va med lite kompisar oxå

Imorn blir det skåpstädning och lite sånt, soft!
Later! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida L

hahaha du jagade en hästflug? xD jag dööör!

2011-06-08 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0