NO "/

Sho bloggen :)
Har precis kommit hem från skolan, slutade ovanligt tiiidigt :))) men skolan fortsätter här hemma -.- jag är nästan klar med So:n, då är det bara att hugga in i No:n... men det ska bli skönt att bli klart iaf :)
Det blev ingen träning igår p.g.a. plugget :( hade tänkt slänga in ett till inlägg igårkväll men hann inte ens det.
Haha, jag kände mig jätteduktig när jag vaknade en halvtimme innan jag skulle till skolan. not. Jag vaknade av väckarklockan typ 7, stängde av och vaknade igen kvart i 9 :P det var skönt att få sova ut lite, men såklart är man lika trött i skolan för det -.- men skönt att det var halvdag :)
slänger in några till bilder på sötisarna i bloggen :) <3



Sigge <3 haha han ser vettskrämd ut x)



Samira <3 busig som vanligt ;)

Nu ska jag gå och pluggaaaaaa, sen packaaaa :) Ska på typ läger eller cup med regionslaget i helgen :D Miki herkel ^^
Hej då :)<3

Kommentarer
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

sv: Men nu vet du! :) <3

2011-05-25 @ 15:42:33
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/
Postat av: HANNA

det är bara bra med mig :D

2011-05-25 @ 16:37:44
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0