RIKTIGT J*VLA NÖJD! ;D

JAAAAAAAA!!!!
OMG! :D asså ni kan aldrig gissa vad som hände på Miki Herkel! (cup med regionslag) Veeem blev utvald till att tillsammans med en till tjej åka till Slovenien på träningsläger för att representera Sverige där?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD <3 <3 <3 Jag blev så jävla chockad när de ropa upp mitt namn :O :D Asså fatta jag är en av två tjejer i heeeeela Sverige som får den chansen, de e sååå sjukt!!! Haha :D fast jag blir lite orolig när det är de bästa 96:orna från hela europa där :S
Men nu får jag gå och vara NÖJD nån annanstans :D eller går det att va nöjd när man ska jobba No? -.-
Kraaaaamiiiiiiiiis :D <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så BRA wiiiii vad glad jag blir. Hihi lite glädje tårar här. Men va STOLT du förtjänar verkligen det här! Otroligt kul! Bästa Johanna!

2011-05-31 @ 09:11:22
URL: http://anoddside.wordpress.com
Postat av: Frida Lundquist

GRATTIIIIIIISSSSSSS! Jag är så stolt :D:D:D:D:D <3

2011-05-31 @ 14:46:21
URL: http://flunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0